10 شرکت برتر آسانسور

معرفی 10 شرکت برتر تولید کننده آسانسور توسط تهران کلایمر

برای آشنایی بیشتر با سایر دستگاه های آسانسور ، بالابر ، داربست و کلایمر  به وبلاگ تهران کلایمر مراجعه کنید.

1 - Kone

KONE Oyj یک شرکت فنلاندی است که در بورس سهام هلسینکی فهرست شده و چهارمین تولید کننده پله برقی جهان در جهان است.

دفتر مرکزی آن در اسپو است. درآمد سالانه بالغ بر 4.9 میلیارد یورو است و نیروی کار شامل 33800 کارمند توزیع شده در 800 شرکت تابعه در 50 کشور است.

Kone آسانسور ، پله برقی ، درب و سیستم تخلیه تولید می کند که در 80 کشور جهان به بازار عرضه می شود. آزمایشات آسانسور آن در زیر زمین ، به طور خاص در 333 متر ، در طولانی ترین سالن آزمایش جهان واقع در Lohja ، فنلاند انجام می شود.

سرعت آسانسورها در تاسیسات به 62 کیلومتر در ساعت می رسد. این شرکت در 27 اکتبر 1910 به عنوان یک شرکت سهامی عام تاسیس شد.

نام Kone از فنلاندی آمده و به ماشین ترجمه می شود. در سال 1970 این شرکت اولین شرکت تاسیس شده در خارج از اسکاندیناوی را به عهده گرفت.

Stefan Sowitsch & Co.KG ، در سال 1914 تاسیس شد. این شرکت Sowitsch Aktiengesellschaft تا سال 1999 و بعدا Kone Sowitsch AG نام داشت. در سال 1994 ، مونتگومری آسانسور ، تولید کننده آمریکایی آسانسور و پله برقی را خریداری کرد.

2 - Schindler 

Schindler Aufzüge AG ، متعلق به Schindler Holding ، یک شرکت سوئیسی مستقر در Ebikon ، در کانتون لوسرن است که به ساخت آسانسور و پله برقی اختصاص دارد.

این شرکت در بورس سهام سوئیس فهرست شده است. این شرکت که در سال 1874 در سوئیس تاسیس شد ، تقریباً استخدام می کند.

57000 در سراسر جهان و بیش از هزار نقطه فروش در 5 قاره. شیندلر بزرگترین تولید کننده پله برقی در جهان و دومین تولید کننده آسانسور در پشت شرکت رقیب آمریکایی خود Otis Elevator است. شیندلر با سیستم های حرکتی روزانه بیش از 900 میلیون نفر را آواره می کند.

این شرکت در سال 1874 توسط رابرت شیندلر در لوسرن تاسیس شد و در سال 1889 با ساخت آسانسور شروع به کار کرد. در سال 1906 ، اولین شعبه خارج از کشور در برلین ، آلمان تأسیس شد و در سال 1937 اولین شعبه ماورالنهر در برزیل ایجاد شد.

در سال 2000 اولین طناب مصنوعی کاملاً مصنوعی ("شیندلر آرامید") راه اندازی شد و در سال 2006 هویت شرکتی جدیدی با آرم مدرن تر "شیندلر 1874" ایجاد شد. در سال 2009 شرکت Saudi Elevator Corp خریداری شد.

3 - Fujitec

شرکت Fujitec ، آموزشی ویبولیتین - یک شرکت ژاپنی چند ملیتی ، یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات بالابر.

این شرکت در سال 1948 تاسیس شد و تجهیزات بالابر ، آسانسور ، پله برقی و نوار نقاله مسافر را تولید و طراحی می کند.

این شرکت دارای دو کارخانه در ژاپن و همچنین کارخانه هایی در شهر اینچئون (کره) ، در شهر چنای (هند) ، در شهر میسون آمریکا (اوهایو) ، در تایوان و چین است.

این شرکت در بورس سهام توکیو فهرست شده است. برای سال مالی 2017 ، درآمد خالص شرکت 8.8 میلیارد ین (83.5 میلیون دلار آمریکا) بود. تعداد کل کارکنان شرکت 9931 نفر است (2018).

فوجیتک نصب تجهیزات بالابری خود را در ساختمان ساختمان اداری Queensway در هنگ کنگ طراحی کرد. و همچنین آسمان خراش های Shinjuku Center Building و Abeno Harukas در ژاپن. در اروپا و روسیه امکانات تولید ندارد ، محصولات خود را از طریق توزیع کنندگان وارد می کند.

4 - Otis Elevator Company

شرکت اوتیس آسانسور پیشرو در تولید سیستم های آسانسور و پله برقی است. این شرکت در سال 1853 در یونکرز ، نیویورک ، ایالات متحده توسط الیشا گریوز اوتیس تاسیس شد. این شرکت پیشگام توسعه سیستم ایمنی آسانسور اختراع شده توسط اوتیس بود که در صورت خرابی کابلها یا پولی ها (یا بالابر) از مکانیزمی برای متوقف کردن کابین آسانسور استفاده می کند.

تحولات انجام شده توسط اوتیس امکان ساخت آسمان خراش های مجهز به سیستم آسانسور آسان را فراهم کرد. اوتیس در چندین معروف ترین ساختمان مانند برج ایفل ، ساختمان امپایر استیت ، مرکز تجارت جهانی ، برج وحشت منطقه گرگ و میش ، برج های دوقلوی پتروناس ، برج CN ، برج اسکایلون و برج خلیفه آسانسور نصب کرده است.

در حوزه تجاری در اسپانیا ، اوتیس علاوه بر قرار دادن آسانسور در برج Mapfre (بارسلونا) یا برج پیکاسو و برج Repsol در مادرید ، برای هتل های اصلی هتل نیز کار کرده است. همچنین آسانسورها را در فروشگاه های El Corte Ingles قرار می دهد.

 

5 - ThyssenKrupp

ThyssenKrupp AG یک صنعت فولاد آلمان است و بزرگترین شرکت در کشور است که به ذوب و جعل فولاد اختصاص دارد. دفتر مرکزی ThyssenKrupp در شهرهای Essen و Duisburg واقع شده است.

این شرکت از ادغام دو شرکت فلزی آلمان در سال 1999 ، Thyssen AG و Krupp ایجاد شده است.

این شرکت فراملی از طریق سه بخش شرکتی فعالیت می کند: فولاد ، کالاهای سرمایه گذاری و خدمات. اولین مورد به تولید فولاد ساختمانی و فولاد ضد زنگ اختصاص دارد.

بخش دوم به نوبه خود به سه بخش آسانسور ، صنعت خودرو (قطعات مونتاژ) و فن آوری (ابزار ، محصولات پالایشگاه ها و درهای صنعتی) تقسیم می شود. بخش سوم مربوط به ساخت محصولات مهندسی است.

ThyssenKrupp یکی از شرکت های تهیه آسانسور برای مترو مادرید ، بارسلونا ، بیلبائو ، والنسیا و رنف است. برخلاف بالابرهایی که امروزه نصب شده اند و بالابرهای کششی اتاق ماشین ها هستند ، آسانسورهای نصب شده قبل از سال 2004 بیشتر هیدرولیکی بودند (با پیستون کار می کردند).

6 - Cibes Lift

Cibes Lift یک تولید کننده سوئدی آسانسور کم سرعت برای ساختمانهای خصوصی و عمومی با درایو دوک است. دفتر مرکزی شرکت که بالابرهای سکویی ، کابینی و پله ای تولید می کند ، در Gävle واقع شده است.

Cibes Lift در سال 1947 توسط مهندس سوئدی Bertil Svedberg به عنوان یک شرکت تولید کننده آسانسورهای باری تاسیس شد.

اولین بالابرهای مسافری در اواسط دهه 1960 معرفی شدند و اولین سری بالابرهای سکویی در اوایل دهه 2000 در کارخانه ای در روستای Järbo توسعه یافتند.

در سال 2012 ، Cibes Lift به گروه Cibes Lift تبدیل شد و مقر و تأسیسات تولیدی خود را به Gävle ، 200 کیلومتری شمال استکهلم منتقل کرد. این شرکت از آن زمان گسترش یافته و اکنون بالابرها را در 50 کشور جهان به فروش می رساند. در همین حال ، این گروه حدود 560 نفر را استخدام می کند (2018).

این شرکت در 50 کشور شبکه توزیع و در 15 کشور دفتر دارد. در سال 2018 ، فروش بیش از 1 میلیارد کرون بود.

این شرکت همچنین یکی از اولین 24 شرکت اروپایی بود که انجمن پلتفرم و پله اروپا (EPSA) را تأسیس کرد. Cibes Lift Deutschland GmbH در پاییز 2018 تاسیس شد.

خطوط تولید این شرکت آلمانی را می توان به بالابرهای سکویی و بالابرهای کابین تقسیم کرد ، که به نوبه خود بخشهای بالابر خانگی ، آسانسورهای مسکونی و بالابرهای باری را پوشش می دهد.

7 - Kleemann

Kleemann Design رویکرد جدیدی برای تجربه سفر عمودی است ، چیزی بیشتر از انتخاب کابین آسانسور ، درب ، دکمه ها و صفحه های کاری. متشکل از سه سری مختلف ، آینده ، مدرن و کلاسیک ، فضای آسانسور را به یک محیط منحصر به فرد برای کاربر مدرن تبدیل می کند.

ایده آل ترین راه حل برای مشکل ایجاد مکان های جدید پارکینگ ، با سیستم های پارکینگ و بالابر اتومبیل. سیستم های بالابری با فن آوری بالا با انعطاف پذیری در طراحی پله ها (بالابر نردبان مخصوص صندلی های چرخدار و سیستم های بالابر صندلی).

KLEEMANN یکی از معدود شرکت هایی در اروپا است که سیستم های آسانسور کاملی را ارائه می دهد که طیف کاملی از راه حل های آسانسور هیدرولیک یا آسانسور مکانیکی را با ، یا بدون موتورخانه ارائه می دهد.

علاوه بر راه حل های کامل ، بسته به نیاز هر پروژه امکان انتخاب سیستم های فرعی (درب آسانسور ، کابین ، سیستم های الکترونیکی و ...) را نیز فراهم می کند. علاوه بر این ، راه حل های نوسازی آسانسور KLEEMANN به راحتی و انعطاف پذیر می تواند نیازهای ایمنی جدید هر آسانسور قدیمی را برآورده کند.

راه حل ایده آل به عنوان آسانسور مسکونی یا تجاری ، برای هر ساختمان با محدودیت گودال و فضای سر برای بار نامی از 450 کیلوگرم تا 1.000 کیلوگرم.

FlexyLIFT به معنای انعطاف پذیر ، پیشرفته ترین محیط ، محلول هیدرولیکی سازگار با محیط زیست توسط KLEEMANN است.

8 - Stannah Lifts

Stannah یک تولیدکننده راه پله است که در شصت کشور مستقر است و دفتر مرکزی آن در اندور انگلیس واقع شده است.

با تولید بیش از 750،000 دستگاه راه پله ، آسانسور استنا بزرگترین تولید کننده جهان است.

Stannah France حقوق ، پیچ ها و سازگاری خارجی را با انواع پله ها می فروشد. این شرکت همچنین با ارائه سکوهای بالابرنده ، اما همچنین آسانسورهای شخصی و آسانسورهای داخلی ، یک بازیگر اصلی در ارتفاع عمودی است.

استنا در سال 1867 توسط جوزف استنا در لندن تاسیس شد. دفتر مرکزی آن در محله Southwark قرار داشت و در اوایل قرن 20 در منطقه Bankside نقل مکان کرد تا زمانی که در حمله رعد اسا لندن در سال 1940 تخریب شد ، مورد استفاده قرار گرفت.

امکانات جدیدی در محله Southwark ساخته شده است. این شرکت در سال 1974 لندن را به مقصد آندور ترک کرد و سال بعد شروع به تولید پله برای افراد کرد.

استنا 500،000مین پله راهپیمایی خود را در فوریه 2011 هنگام بازدید شاهزاده ولز از مقر اندور تولید کرد. استانا در سال 2010 در ساندی تایمز برترین آهنگ 250 توسط ساندی تایمز در رده 176 قرار گرفت و 250 شرکت بازار میانه را بر اساس گردش مالی خود رتبه بندی کرد.

منبع: https://tehrankelaymer.com/Top-Ten-Elevator




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: